vineri, 1 aprilie 2011

#

pentru că pare un joc, voi sufoca orice urmă de sinceritate din intenţiile mele. te voi pândi, apoi te voi încercui şi, în timp ce voi desfăşura frânghiile, preţ de o himeră, voi suspenda clipa. am să amân începutul doar pentru că nu vreau să întâmpin sfârşitul. vezi tu, dacă aş renunta la eşafodaj, daca te-aş lăsă sa te apropii, ar fi o izbire autodistructivă. slow-motion există numai în mintea mea, când mă rătăcesc în pădurea unde timpul e modelat după sinapsele mele. în realitate, nu te-aş săruta, te-aş sfâşia. te-aş hăitui nanosecundă după nanosecundă, ţinere de respiraţie după ţinere de respiraţie, pînă cînd intensitatea privirii mele te-ar seca pe dinăuntru. eu nu te iubesc, eu te consum. in-te-gral. vino către mine, de dragul jocului te-aş ruga chiar să pari puţin surprins când te voi fi invadat de tot şi nu te vei mai putea privi decât prin ochii mei.

Niciun comentariu: