duminică, 29 martie 2009

Guess who's back, back again

Swings mă întreabă ce se mai petrece în Busotopie. Îi răspund că toţi cetăţenii sunt foarte revoltaţi, având în vedere că ni se schimbă şoferii de autobuz mai repede decât creşte numărul nou-născuţilor în Bangladesh, şi că suntem derutaţi din cauza orarului totdeauna altul. De aceea, în dimineaţa de joi, 30 aprilie, de exemplu, în spatele autobuzului care ajunsese în staţie, alergam, unul în faţa celuilalt,o vecină, eu şi un tip. La un moment dat, ajungem să alergăm toţi în aceeaşi linie, aşa că ea îmi zice: "Aoleu, eram pe hol când l-am văzut că trece(autobuzul), i-am aruncat cana cu lapte lu' mama şi am luat-o la fugă", iar tipul mă salută politicos şi îi urează de bine noului şofer şi familiei sale pentru excesul de zel în ceea ce priveşte punctualitatea. Eu mă bucur că vecinii mei sunt drăguţi atunci când suntem uniţi de suferinţă şi că nu port tocuri.

În autobuz, din ce în ce mai puţini busotopi. Linişte de obicei, manele ocazional. Mai nou, "Şi-a murit Dumitru". A, şi un pasager nou, care, de fiecare dată când îi sună telefonul aşa,exclamă "I-auzi,bă!" şi răspunde cu un "Dea".

Şi acum, my newest obsession (compensează calitativ postarea):


Un comentariu:

page17 spunea...

what a pleasant surprise :D